ח"כ אזולאי: "בג"ץ מעדיף מדינת כל העמים ממדינה יהודית"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אזולאי: "בג"ץ מעדיף מדינת כל העמים ממדינה יהודית"

ח"כ ינון אזולאי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו צריכים, להעביר בהקדם את פסקת ההתגברות. לצערי בג"ץ רוצה יותר מדינת כל העמים מאשר מדינה יהודית. אנחנו כמיעוט לא קיבלנו אף פעם את הסיוע של בג"ץ" | האזינו

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ ינון אזולאי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "נעשה את כל מה שנוכל כדי להחזיר את דרעי לממשלה, זה לא אנחנו רוצים את זה, אלו 400 אלף המצביעים שהצביעו ש"ס רצו את זה. החוקים ירדו מסדר היום לבקשת הנשיא, אנחנו הושטנו יד, הם החזירו בבוז לנשיא ובבוז לעם ישראל".

"הם ירקו לעם ישראל בפנים, ידענו שמראש הם רוצים לקבוע שלא ננהל את המדינה ונשלוט. אנחנו לא ניתן להם את זה. נתנו להם שבוע, לפיד רצה עוד 60 יום, הוא לא נמצא הרבה בכנסת, אולי זה לא מסתדר לו בלו"ז הצפוף שלו בחו"ל" עקץ אזולאי.

"זה לא יצליח להם, היינו חזקים באופוזיציה, וכך נמשיך בקואליציה. העם ראה אותם בשלטון, ולא בחר בהם שוב. אנחנו ממשיכים בכל הכוח לקיים את מה שהבטחנו. היום תוקם הרשות למלחמה בעוני כפי שהבטחנו".

"אני מקווה שחוק החמץ יעבור עד פסח, אבל זה יגיע לבג"ץ, ואז הוא ייפסל. ולכן אנחנו צריכים, להעביר בהקדם את פסקת ההתגברות. לצערי בג"ץ רוצה יותר מדינת כל אזרחיה מאשר מדינה יהודית. אנחנו כמיעוט לא קיבלנו אף פעם את הסיוע של בג"ץ, באנו לתקן את המערכת שתהיה באמת מערכת של צדק".

"לנו אין את הכסף שיש לשמאל. הם מביאים כספים מחו"ל ממקומות שספק אם היינו רוצים קשר איתם, לכן אין לנו תקציב להסברה כמו שיש להם. יבוא יום ויידעו מאיפה הכסף שלהם הגיע. אני ממעט להתראיין בתקשורת הכללית כי לא נותנים לנו להשמיע את מה שאנחנו רוצים. אחרי זה הם לוקחים קטע וחותכים אותו ועושים מזה רעש. לא נותנים לנו להשמיע את מה שאנחנו רוצים".

"התקשורת שוטפת את המוח לכולם. מראים להם שהמדינה הולכת להיחרב. מותר להם הכל. העם הפשוט בפריפריה תומך ברפורמה, אני שומע את זה ממי שפוגש אותי" כך אזולאי.

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות